? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Selasa, 28 April 2009

* Jom ciNi Ken@Li Aku *


Aku d'lahirkan pd 13Jan85 & anak kelahiran N9..Org kate bahaya law kenal ngn Ank Gadiz N9...urmmmm yew kew cm2???? Asenya gadiz N9 la y wamai Kawin ngn org Luar...x gitu???? Tanggapan setiap manusia mmg berbeza.
Aku dew 4adeq lelaki...jdik adeq beradeq Aku 5org...untungnyew Aku sowg perempuan...org kate apa nk senang dpt...x jugak...bergantung pda taraf idup.Family Aku bukanla org senang, susah senang dah kami rasai sekeluarga. Abah siang mlm kuaw bekerja crik duit tok sara kami 5beradeq, dulu sblom mak m'gandungkan adeq kami y bongsu...mak bekerja...So, sekarang hnya Abah sorg y bekerja. Apapun kami ttp bahgia...
Ttg Aku, kate kwn2 Aku nmpak pendiam & sombong...ye kew???? 2 kata mereka, tp pde Aku x rasa mcm 2....Aku mcm org lain...mudah berkawan & suka berborak...cuma Aku gak pemalu....Aku x suka pda keadaan y terlalu m'desak Aku untk lakukan sesuatu.Aku suka hbiskan masa dgn org tersayang dr kuaw lepak ngn org y boley m'buatkan Aku bosan!!!!!! bercerita perkara y x ada kaitan ngn diri sendirik...korgg paham2 la ye.....Aku gak suka shupping, bila Aku nk kan sesuatu brg 2...Aku akan pastikan Aku akan dpt gak walaupun makan masa y lama...Bila shupping Aku lgik suka pergi ngn Bf Aku...sbbnya Aku nk dye sendiri y nilai diri Aku bila Aku beli sesuatu brg...Aku nk dye suka tgok Baju, Sandal,Suaw ,Beg & Asesori y Aku pakai...pendek kata Aku nk dye senang aty tgok Aku...Begitu gak ngn dye, tiap kali dye nk shupping ....make sure Aku nk ikot same...he3...tp pada pndangan mata Aku...Aku tgok Bf Aku ni terlalu menitik berat bab pakaian & kasut...dye suka jenama Nike & Timberland...da kawin sok x pat dew...Aku plkz lebih suka pda Pakaian ladies & sandal ...Aku kurang suka kai kasut bertutup....tp Bf Aku suka...ha!!! ni la y wat kitorg selalu x selesa. Pling sempoi Aku kai short & Bby T...tp Aku lebih pdew longslif...dr lengan pendek...Kalu dulu size "S" da kira selesa...skung ni size "M"...gler!!! bdan naik siut...Bf Aku tegur tang lengan jew nmpk berisi...parah2..bila tnyew Aku da gemok kew...x plakz dye jwp, kew nk mek Aty jew???? Aku penah tnyew kt Dye, law da kawin nnt Aku gemok cam ner??? Dye ley jwp akan sekat Aku mkn....perhhhhhhh....nmpk nyew Dye cam x ley time law Aku gemok....!!!
2 la Bf Aku..Law korg nk taw Aku x suke pde make-up yg tebal2...cukup sekadar solekan natural...tp sometime gatal2 gak melaram make-up tebal...kt umah je la....takut gak tgok muke sendiri...he3...





0 ulasan: